2015年6月9日 星期二

制服地圖 2015台灣最美校服







制服地圖 2015台灣最美校服

「那些年錯過的~~~那些年錯過的愛情~~~」你知道點解男人都咁鍾意校服嗎?就係因為校服係象徵住我哋嘅青春歲月,而青春歲月多少都係有啲遺憾、點都有啲嘢係錯過咗。而為咗彌補(if not腦補)呢個遺憾,我哋將感情投放哂落件校服度…所以鍾意校服嘅男人,其實都有一個灰暗嘅青春……又或者,純粹係因為啲校服真係幾靚。
不過大部份香港學校嘅校服其實都幾平凡,遠遠不及對面海嘅台灣咁多姿多彩。但我又冇理由特登飛去台灣睇校服架?咁呢個名為「制服地圖」嘅網就啱哂你啦!


呢個網其實就係以地圖形式收集咗大量台灣國、高中嘅(女子)校服圖片,等一班同好者可以按圖索驥、欣賞校服之美。之但係面對住一張台灣地圖,你又點知邊間學校嘅校服值得你去睇?好在佢哋每年都會舉行一個「高校制服大賞」,近期仲公佈埋2015畢業季嘅結果。咪做個參考囉!
第10位:北一女中
台灣首屈一指嘅女子中學、全名為「台北市立身一女子高級中學」,歷年來出過N個政商文藝名人。翠綠色校服老遠就能認出。

第9位:私立明德高中
位於台中市嘅私立中學。睇到啲相,我只能夠講投票嘅人真係好客觀咁睇緊件校服,完全冇畀其他嘢迷惑。

第8位:私立聖功女中
全稱「天主教聖功學校財團法人臺南市天主教聖功女子高級中學」,係一間包括國中同高中嘅「完全中學」

第7位:私立穀保家商
雖然個名睇落好似一間糧油店,但其實係一間位於三重市嘅私立高職(類似香港嘅職業先修學校)。其中有「時尚造型」、「多媒體設計」、「商業經營」等學科。

第6位:景美女中
「台北市公立三大女校」、「台北市六大傳統名校」,位於好山好水嘅「木柵」。

第5位:彰化藝術高中
台灣第一所縣立藝術高中。校服係極少見嘅卡其色軍裝恤衫。

第4位:私立南英商工
位於台南嘅高職學校。除咗校服出名,歷年黎亦培育出唔少台灣職棒人材。

第3位:私立慈幼工商
另一間位於台南嘅高職學校。主要科目有電機、汽車、電子商務同烘焙科。聽起黎係一間陽氣好~~~重嘅學校。

第2位:家齊女中
原本為「臺南商業補習學校」之「女子家事專科」,經過多年改革,終成為「台南三大優質高職」之一。又有分高中部與高職部,除某部份高職班外,基本上全為女子班。點解我覺得呢個明明係《監獄學園》嘅劇情……

第1位:私立高苑工商
位於高雄嘅高職。夏季校服係淺藍短袖恤衫配黑色大格仔裙,冬季就係淺藍色長袖恤衫配綠短裙再加綠色背心冷衫。其實又唔係好特別啫……








Flag Counter










沒有留言:

張貼留言