2016年3月3日 星期四

Hello Kitty Le Petit Café


Hello Kitty Le Petit Café
地址:尖沙咀赫德道2號地下
電話:2831 8959
營業時間:12nn-9pm

Hello Kitty Le Petit Café

k02
店面以白和灰色做主調,感覺好Elegant!
Hello Kitty做主題的餐廳、Café一啲都唔陌生,之前佐敦開咗全球首間Hello Kitty中菜廳,我哋都有報導,最近又有Hello Kitty Café開張,就係喺尖沙咀嘅Hello Kitty Le Petit Café,其實即係之前喺銅鑼灣SOGO地庫間舖仔,依家搬去尖沙咀地舖,重新裝修,而呢間店同大坑嘅Hello Kitty Secret Garden、澳門嘅Hello Kitty Obrigado係同一老闆,怪唔之得個店舖風格都有啲相似啦!
k03
白色店面一眼望落去好pure!
同之前銅鑼灣店一樣,不設堂食,不過店面就闊好多,至少唔會好似之前喺SOGO咁同其他人一齊迫,啲食物可以拎喺手擺靚pose慢慢影都得。
k06
店入面有個「偽」梳化位,可以俾你「挨」住同個hello kitty大嘜頭影相。
食物方面,同銅鑼灣店都有少少唔一樣。macaron加入新口味,包括櫻花、沖繩黑糖、芝士、紫薯、栗子,味道多達21款,仲有其他十幾款甜品蛋糕,部分係新調製。
k04
21款味道嘅macaron,一次過點都試唔晒,唯有勤力啲嚟多幾次啦!$28-$30/粒
k09
大頭Kitty雲尼拿蛋糕,另有朱古力味可供選擇。 $68/個
k01
巧克力杯子蛋糕 $38/個
k08
有好多蛋糕選擇,望到樣樣都想試…
k10
大曲奇 $56/6塊、小曲奇 $108/12塊
有新食物之餘,同時保留咗之前好受歡迎嘅乳酪,連價錢都冇變。唔想食甜品嘅話,都有飲品可以選擇,如咖啡、士多啤梨梳打等。
k11
乳酪杯有4款,呢款Tokyo Lover就有紅豆同綠茶麻糬。$48 /杯
k05
(左) 玫瑰鮮奶咖啡 $40/杯 (右) 士多啤梨梳打 $42 /杯
k07
依家消費滿$300,就有Hello Kitty特別版公仔1個,數量有限,換完即止。










Flag Counter



沒有留言:

張貼留言