2014年10月29日 星期三

識娶一定娶爭取普選港女







  • 【大雞小事】識娶一定娶爭取普選港女!


呢幾日同我一齊走上街嘅朋友,休息傾談之間都不約而同地講:「香港原來都有幾多靚女喎!」呢句真係講出我心聲,隨便去金鐘打個轉,馬路上都會見到好多靚女:氣質型、文青型、運動型、可愛型;日系的、韓系的、長髮的、短髮的……真係各式各樣,目不睱給,根據目測,美女百分比高達「68.9%」!

深夜,我站喺馬路中心,不禁思考一個哲學性嘅問題:「到底點解咁多靚女爭取普選?靚女同爭取普選又有冇咩特別關係呢?」朋友A話:「佢哋多數住港島啩?你睇銅鑼灣一帶有幾多潮人靚女就知啦!」朋友B就話:「出得嚟嘅女仔好多都係文青,文青除咗識打扮,一般內心都有少少理想,所以咪上街囉!」

對於朋友A的解釋,我不太認同,今次嚟到現場嘅人來自大江南北,遍佈港九新界,甚至從其他國家趕返嚟,所以從地理位置去推斷,並不合理。而對於朋友B嘅看法,我部分認同,大家一定係有崇高理想同目標先上街,但就唔可以代表所有類型嘅靚女,因為仲有好多唔同Style嘅女仔。

喺呢個時候,有一個身穿運動裝,頭上敷著一片「退熱貼」嘅清純型靚女,以親切笑容問我:「要唔要食啲餅補充體力啊?我哋仲有水派喎!」我立刻接過佢手中嘅食物,連忙講聲「多謝,辛苦哂」,之後佢就繼續派物資。我打開包裝,食咗一塊梳打餅,望住頭先位靚女嘅背影,我發覺我參透咗一切--「原來,內在美先係最重要……」

「港女」一直被標籤為貪威識食同金錢至上,好似潮文話齋--「戇狗狗,生勾勾」咁,雖然就唔係個個女仔都係港女,但幾年內個人觀察覺得,香港女仔只係識得留喺屋企追韓劇,或者出街唱K,唔會留意社會時事。不過,經過呢幾日以來,我發覺仲有好多香港女仔係好刻苦耐勞,而且好有獨立思考能力!

各位喺街上嘅朋友,你哋有冇見過一個個靚女四周圍派物資、喺急救站駐守、幫大家噴水降溫?而喺電視機前嘅朋友,你哋又有冇見到好多女仔奮不顧身企喺最前線抗爭,不惜食咗好多「胡椒粉」同「催淚蛋」?又喺電腦螢幕前嘅朋友,你哋又有冇見到好多女仔都打下心聲,為街上嘅英雄送上送福?講到呢一刻,我覺得香港女仔真係好偉大好靚女,集勤勞、堅強、愛心於一身……

雖然「內在美比外在美重要」呢句說話依家講出嚟都俾人嫌老套,但係意味就一定永恆不變,好多香港女仔喺呢兩三個禮拜就示範出咩叫內在美。最後,我要對各位未婚男仔作出呼籲,真心一講:「識娶一定娶參與爭取普選嘅港女!」



  • 【大雞小事】點解爭普選港女娶得過?

上次〈識娶一定娶爭取普選港女!〉一文中就讚到爭取普選嘅港女們內外兼備,有如仙女下凡,係各位未婚男士嘅理想對象。有好多女性朋友睇完之後立即覺得自己「競爭力」大咗,對未來婚姻充滿信心,仲多謝我激勵佢哋,我就話唔使客氣,因為真係抵讚!唔好話大雞哥吹到天花龍鳳,其實有好多位係有客觀標準嘅,等我哋一齊睇下爭取普選港女有咩優點啦!

第一,「刻苦耐勞」。喺呢二十幾日裡面,大家一有時間都立即上街,唔少港女都著住一身運動裝,幫手搬運同分發物資、連夜駐守急救站,甚至乎企喺最前線,可謂巾幗不讓鬚眉。令人驚訝嘅係:港女們竟然會通宵留守?佢哋唔係唔沖涼唔化妝會死㗎咩?而且頂得住食餅乾、瞓馬路嘅餐風露宿生活?仲要連續十幾二十日喎……港女一向畀人身嬌肉貴唔捱得嘅形象,由此令男士們改觀。

(港男心底話:嘩,連街都瞓得,咁即係佢哋對住屋都冇咩要求啦?第時買樓都唔會話好有壓力!食嘢又唔奄尖,娶得過!……講笑啫,如果老婆有咁好一定搏命養家啦!)

第二,「躬行節儉」。所謂有力出力,有錢出錢,唔少港女寧願唱少幾次K、買少幾盒化妝品、睇少幾次泡菜仔演唱會,都平均慳番幾百蚊出嚟買物資送去補給站,真係唔話得!幾百蚊對於女仔嚟講,可以上「淘寶」買番十件衫、五對鞋,或者兩個袋滿足購物慾㗎啦!錢銀呢家嘢,應使則使,港女好多時都幾大使,而且買埋啲嘢唔等使,今次佢哋可以獻出辛辛苦苦慳返嚟嘅錢,完成大我,令人感動!

(港男心底話:佢哋依家願意為陌生嘅戰友獻上金錢,咁第日結咗婚,我話想要隻靚錶做生日禮物,佢都應該願意用私己錢買啦?娶得過!……講笑啫,如果老婆有咁好寧願留返啲錢買鑽石戒指畀佢!)

第三,「聰明伶俐」。出得嚟抗爭,唔會係蠢豬!睇吓各大正常媒體訪問港女都知,講嘢有Point,明辨大是大非,有獨立思考能力。面對旁人指責,依然解釋得有文有路,IQ同EQ俱佳,唔似得啲會食煙嘅BB喺度潑婦罵街,我夠膽講佢哋比好多坐喺「垃圾會」入面嘅屎忽鬼聰明,尤其係「痴筋」嗰啲朋友,正如林夕大師話齋──「總之有民X聯議員墊底,你們已經是傑青有餘。」

(港男心底話:不怕神一般的伯母,只怕豬一般的老婆!老婆聰明的話,第日結咗婚生個仔都聰明啲啦!娶得過!)

第四,「多才多藝」。根據觀察,唔少港女都係文青,即使瞓喺帳篷都堅持閱讀,有靈感時仲會寫吓文章抒發情懷,網上好多有關雨傘革命嘅設計圖都係出自港女玉手㗎!有啲廚藝高超嘅美女廚神仲親自下廚,整番幾道菜,煲番個靚湯,然後出旺角派街坊,滋潤各位男士嘅心靈。而睇到一班著住校裙嘅女中學生喺金鐘露天自修室溫書,唔會因抗爭而影響學習進度,真係乖女!

(港男心底話:入得廚房,出得廳堂,充滿氣質,娶得過!)

第五,「漂亮善良」。上次篇文講咗,自己睇番!

(港男心底話:不用解釋,娶得過!)

因為爭取普選港女於雨傘革命中貢獻良多,所以港女整體質素得以在2014年秋季穩步上揚,有望蜚聲國際,「港女」將會成為「優質女性」嘅代名詞!總之,一句講晒:識娶一定娶爭取普選港女!



Facebook專頁:大雞小事(https://www.facebook.com/bigchickenlittlethings )
http://nextplus.nextmedia.com/news/nextlife/20141028/102356
















Flag Counter


沒有留言:

張貼留言