2016年4月10日 星期日

特首梁振英涉濫權


特首梁振英涉濫權



梁齊昕Instagram圖片(右)。
特首梁振英涉濫權逼機場人員為細女梁頌昕送行李入禁區,風波越鬧越大,特首辦、涉事的頌昕與其母梁唐青儀,以及機管局傍晚起先後發聲明回應,二女梁齊昕晚上9時許在Instagram貼圖,在其母及妹牽涉醜聞後首次更新社交網站。貼圖中載有一句英文成語:「Revenge is a dish best served cold」,意思相當於中文的「君子報仇,十年未晚」。
惟有別過往一貫貼圖作風,齊昕未有留言進一步說明解釋和加上hashtag,亦未有指明向誰人報仇。梁齊昕對上一次更新Instagram和facebook,分別是4月3日和3月28日。 
【我爸是梁特】CY多次涉濫權 疑阻警員入禮賓府「救」齊昕【我爸係梁特】建制泛民圍插 CY拒回應涉濫權送幼女行李【我爸係梁特】網民洗版斥「當自己皇帝」 齊昕ig都畀人留言寸【我爸係梁特】涂謹申促交代:安檢出事特首都孭唔起【我爸係梁特】機師譚文豪憂危及乘客 恐不法分子有樣學樣【我爸係梁特】機管局正了解 張炳良:員工唔會畀人當妹仔使【我爸係梁特】卿姐指政府醜聞 陳家洛批學內地惡習「識人好過識字」【我爸係梁特】妻女捲濫權醜聞 梁特去咗邊?【我爸係梁特】密件揭CY母女大鬧機場50分鐘足本曝光【我爸係梁特】陳婉嫻:如屬實是犯大錯 條例不因一人改變【我爸係梁特】《蘋果》問特首辦24小時無回覆【李八方online】用半粒鐘攞返行李 葉建源冇學CY撻朵噃【我爸係梁特】為特首一家改例?葉國謙護主叫機管局檢討做法【我爸係梁特】食店抽水 入店嗌「叫我梁特首」送「梁特手」雞翼【我爸係梁特】機師指行李違安檢程序曾釀加國空難【我爸係梁特】國泰工會感震驚:關乎航機安全無可能特事特辦【我爸係梁特】何俊賢:若涉有人越權 政治問題要政治解決【我爸係梁特】特首辦發聲明 認曾向航空公司職員「了解」【我爸係梁特】母女聲明認梁頌昕獲送回行李 冇講係特首女兒【投票】CY話無同地勤講「叫我梁特首」咁講咩?【我爸係梁特】新聞處發稿有玄機?特首辦聲明暗藏689【我爸係梁特】機管局證地勤帶行李入禁區非頌昕 稱沒違保安程序【我爸係梁特】政黨拖喼抗議 斥為私利罔顧公眾安全促道歉【我爸係梁特】梁太涉機場濫權 董太亦傳霸A1靚機位【蘋民直擊】【我爸係梁特】獨家相證現身機場 讀者:梁太同職員嘈【我爸係梁特】國泰內部文件曝光 證實梁太曾施壓【我爸係梁特】龍蝦出境送女機 禁區係無掩雞籠?【壹週刊】好應!Neway抽梁特水:叫我陳經理【壹週刊】689涉機場濫權 網民話係港獨之父【壹週刊】頌昕起底】「第一港孩」八大國際機構實習【壹週刊】【梁頌昕起底】父女跟住矛盾講難民【壹週刊】特首辦終回應 稱689冇講「叫我梁特首」【壹週刊】梁頌昕聲明外判公關公司 馮煒光先過目




















Flag Counter




沒有留言:

張貼留言