2016年1月28日 星期四

梁麗幗:曾經係梁家傑intern 我就冇自由意志?




梁麗幗:曾經係梁家傑intern 我就冇自由意志?





香港大學校委會主席李國章批評,公民黨在背後煽動港大學生周二晚衝擊校委會,又指曾任公民黨黨魁梁家傑實習生的「梁麗君(應為梁麗幗)」前晚在場,成為公民黨干預校政的證據。本身是罷課委員會成員的梁麗幗在Facebook反駁李國章,「我叫「梁麗君」,我係(四年前)梁家傑intern,我發動罷課,所以我就唔係港大學生,我就冇自由意志?」

梁麗幗又譏諷李國章,「你叫李國章,你係梁振英隻馬,所以你就唔係港大校委會主席,你都冇自由意志?…我都同你一齊開過校委會丫,高高在上的主席,連我個名都唔記得。」

李國章今午與校長馬斐森共同見記者會,他認為外界不應只指責有關學生,強調更應將矛頭指向背後在荼毒學生的人。他以當日學生圍堵行動為例,指行動背後明顯有公民黨操縱,因公民黨主席余若薇、梁家傑的前實習生梁麗幗也在場,「全部是公民黨(在場),長毛助理在場,呢啲人嚟係咪干預我哋?」,「我看不到有中聯辦、其他人在那裡。」

梁麗幗回應全文:

我叫「梁麗君」,我係(四年前)梁家傑intern,我發動罷課所以我就唔係港大學生,我就冇自由意志?

你叫李國章,你係梁振英隻馬所以你就唔係港大校委會主席,你都冇自由意志?

P.S. 我都同你一齊開過校委會丫,高高在上的主席,連我個名都唔記得

recap:
會內通過建立小組的方向,Billy的立場既是希望成立專責小組,當然在該次投票,是要投贊成。而及後與會者不願正式成立小組,或為小組訂立工作限期,亦即校委會議中根本沒有打算處理第二條或更多議案,在就方向投票一刻Billy不能預視是合理的。所以Billy投方向時贊成,但及後才知悉議會中不可能就小組權責、時間表方面有決議,可以理解。




Flag Counter









沒有留言:

張貼留言