2015年2月20日 星期五

02月20日 後佔中第67天


02月20日 後佔中第67天


麒麟擺尾 葉劉撞飛


新民黨主席葉劉淑儀噚日陪同鄉議局主席劉皇發以及大批鄉紳,一齊去沙田車公廟求籤,但差啲發生「血光之災」。話說一行人由一對麒麟陪同入廟,其中一隻麒麟唔知係咪太興奮,企起身舞動時,突然扭一扭、「pat pat」向右大力一擺,將旁邊嘅葉太撞到打橫飛開,好彩一眾鄉親立即扶住葉太,令佢無跌親。涉事麒麟見狀,瞪大隻眼「O晒嘴」,之後慢慢向後退繼續舞。

鄉紳急「護花」 葉劉話「無事」

葉太後來同Emily講,呢隻麒麟真係好大力,推開咗自己,好彩身邊有好多人頂住同扶住佢,所以「完全無跌親,無事」。

呢隻麒麟高過葉太成個頭,知悉撞低咗葉太後,立即嚇到「跌一跌」兼頭向上,瞪大隻眼、擘大個口望住葉太,好似大叫「大鑊」咁樣。葉太被撞後,有多名鄉紳「護花」扶起,因此可以3秒鐘企起身兼企穩,繼續笑笑口若無其事向前行,所以同行嘅發叔好似無乜察覺異樣。

至於葉太後來有無順便求籤,佢就話自己係基督徒,無求籤,只係受邀嚟陪人求籤。佢又話,黨內好多成員喺沙田,所以嚟車公廟。
























順時序記錄


17:01 桂林街墟市

深水埗黃金電腦商場對出,各式各樣雜貨(想分享東西、衣服、書籍、煲墊、手袋、貓糧)吸引很多市民掃貨。














17:07 桂林街墟市

有各式攤位,歡迎以物易物、自由定價,支持小販。















17:16 桂林街墟市


可惡!美國隊長又挑機啦!






17:21 桂林街墟市


深水埗鐵路站出口對出,有攤販義賣食物(麥牙糖餅、桂花糕、大菜糕、牛油粟米、曲奇餅),吸引很多市民幫襯。















17:38 桂林街墟市


活在觀塘、青年重奪未來、大專政改關注組、土地正義聯盟、深水埗文化館、樹仁行動聯合舉辦「我要真小販」活動,寫上橫額「我要做小販我要篤魚蛋」等字句。








17:45 旺角

新年假期期間,西洋菜街2旁已擺滿準備應市的檔口,有警員巡邏並勸籲檔主整理好財物。









17:53 桂林街墟市


我要真小販義賣書籍、義送Poster、CD。歡迎市民來深水埗走一趟!








18:06 桂林街墟市


市民自發性送上暖笠笠咖啡,吸引很多市民取飲。請排隊等候,因為太受歡迎!








18:09 桂林街墟市


街坊義賣衣服,有模特兒衣架供大家試衣。





18:10 桂林街墟市

有人自發遊走各攤檔吹奏口琴,「撐起雨傘」的樂韻在人群中悠揚迴響。





18:51 桂林街墟市


聯區小販發展平台義工Hans指小販的存在令人和人之間的關係更緊密,而不是商店與顧客的冷漠疏離、金錢單單為大財團所賺。





18:53 桂林街墟市


學生覺醒成員義賣攬枕(自由定價),送上暖包。





19:39 桂林街墟市


深水埗墟市結束後,大專政改關注組義工清潔現場。




21:00

年初二晚,晚餐過後,手持黃色雨傘的團友旺角荷李活商業門外,繼續鳩烏。





21:18 


西洋菜街38號萬高商業大廈對出,有黃傘之友售賣D7689T恤及筆袋。








21:40  友愛邨現小型夜市

日前遭領匯佈下重重鐵馬陣的屯門友愛邨,今晚在安定輕鐵站旁的巴士站出現四檔突破封鎖的熟食小販,售賣蠔餅丶豬雜丶糯米飯丶雞翼尖等小食。遠處有十多名領匯保安監視,但未有採取行動。







22:55 旺角

食環署職員剛剛在某後巷企圖把小販驅趕離開,發生一輪衝突。有本土民主前線到場保護小販。事件暫時平息,氣氛平靜。






23:25 旺角

於旺角某後巷內,有大量市民排隊購買小販熟食。








23:45 旺角

旺角站E1出口,食物及環境衛生署的督察在出口外嘗試向一位小販作出檢控,惟隨即被在場市民阻止。雙方理論,其後食環署人員最終走入港鐵站離開。








流動熟食小販從某後巷轉往砵蘭街擺檔,食環署小販管理隊成員趕到準備執法驅趕不果,並被市民包圍指罵,一度發生衝突,及後成員由旺角站撤離現場。







沒有留言:

張貼留言