2017年3月26日 星期日

胡國興敗選感言全文







以後有緣,江湖再會!
選舉結束後,我主動去左網媒體等嘅地方同佢地見面,因為網媒冇得入場,我對所有媒體都一視同仁,亦非常尊重。我同大家講:
我誠心祝願林鄭月娥新特首,未來五年,做到佢講嘅放下成見、與眾同行。
以前做法官,我慣咗做球証。今次落場踢前鋒,要多謝家人,同競選團隊支持。我地人少少,但係好有隊形。尤其要多謝我太太,每次被人鬆肘,都有佢錫番我。
我唔在乎將來人地記得我乜野,我只係在乎要記住每一個我喺參選路上遇上嘅香港人。我尤其感激投票畀我嘅選委,佢哋無疑係最守原則,最依照良心行事嘅人,我向佢哋致敬。
我參選第一個階段的目的係ABC,已經做到。第二階段要睇以後,我建議重啟政改、22條立法、全民退保,如果最終有民意支持落實,我就超額完成。
最後我有心底說話,特別想同各位年青朋友講。記者朋友好鐘意問我:有無後悔,有無失望,覺唔覺得唔公平?我相信呢D問題,反映好多香港人而家嘅受壓抑嘅心理狀況。
我希望我呢個71歲香港人,「不含糊、不閃避」、「有話直講,勇往直前」嘅態度,多多少少可以為社會作出積極嘅示範作用。
我好鍾意我長大嘅地方-榕樹頭。個度嘅大榕樹已經全部生晒鬚,佢地每一棵都曾經係一粒小種籽。不過,每一粒種籽都能夠堅守自己嘅小陣地,幾十年後無人再可以動搖佢地。
我希望你同我,都會堅守自己嘅小陣地,喺陽光之下努力,為生命嘅理想堅持。
以後有緣,江湖再會!







https://www.thestandnews.com/politics/%E8%83%A1%E5%9C%8B%E8%88%88%E6%95%97%E9%81%B8%E6%84%9F%E8%A8%80%E5%85%A8%E6%96%87-%E4%BB%A5%E5%BE%8C%E6%9C%89%E7%B7%A3-%E6%B1%9F%E6%B9%96%E5%86%8D%E6%9C%83/
Flag Counter


沒有留言:

張貼留言