2016年2月10日 星期三

暴亂後的旺角


暴亂後的旺角

Leo 詹志文


今日整日真人耳仔去聽身邊嘅人點樣去評呢場《魚蛋革命》:
1. 親友1:用磚頭咁狼死。
2. 親友2:好大鑊!燒車喎!做乜要咁啫?
3. 親友3:人哋警察叫你行開你咪行開囉。
4. 朋友1:呢個已經唔係我熟悉嘅香港。
5. 朋友2:我識嘅香港人,唔會掟磚。
6. 朋友3:咁攪落去,睇嚟遲啲一定有人死。
7. 侍應1:警察Fair咗兩槍,就俾人圍,好𤓓。
8. 路人1:警察傷90人,咁示威者呢?

睇嚟,大家都係只睇表面。到底《魚蛋革命》背後代表咗啲乜?反映咗啲乜?其實大家都唔係好關心。其實呢個反應唔奇,我一直覺得香港人由細到大都係接受一種規律教育。即係學生要守校規,冬季幾熱都要著件校褸返學,因為呢個係校規,唔好因為你自己嘅感覺去懷疑校規,幾熱都好,唔著校褸就係唔啱。今日睇電視新聞、電台報導不斷講述暴徒惡行,而掟磚、放火係唔啱已經成為我哋呢啲規律教育香港人嘅必然答案。當然,呢啲行為好激,好值得譴責,但係大家好似冇諗,點解會出現呢啲情景?點解會去到咁過火?真係只係魚蛋引發?和平示威、靜坐,政府多次唔聽,強行通過議案已成慣例,其實呢啲網上大把人已經講過,我重覆,係因為我要重覆話俾人知,今次事件背後嘅重要訊息:政府真係好pk!





本來是人來人往的旺角,經過今晨的暴亂後,充斥了滿目瘡痍的畫面。在衝突爆發最劇烈的西洋菜南街一帶,在今

https://hk.news.yahoo.com/video/暴亂過後-旺角-片肅寂-095106602.html




Flag Counter




沒有留言:

張貼留言